Volledige transformatie

Webdesign en branding

Al jarenlang staat Betonvloeren de Ronde op de eerste plek als het gaat over betonvloeren in de omgeving. Kwaliteit leveren, daar zetten Frans, Mark en hun team zich dag in dag uit voor in. Die kwaliteit, die willen ze doorgevoerd zien op alles wat ze uitdragen. Van het nieuwe bedrijfspand met uitnodigende showroom, tot branding, website en overige communicatiemiddelen. Een volledige transformatie die vasthoudt aan de kern van het bedrijf: een passie voor beton. 

Kwaliteit, duurzaam en betrouwbaar

Een transformatie begint bij ons met een magneetsessie, waarin we samen dieper duiken in het bedrijf. Waarom komt Betonvloeren de Ronde uit zijn – en haar – bed, wat moet er uitgedragen worden en wat zijn de belangrijkste waardes van het bedrijf? Dat was snel duidelijk: kwaliteit, betrouwbaarheid en het duurzaam te werk gaan moet altijd duidelijk doorschemeren. “Dat is wie we zijn!”

Een sterk merk in beeld

Door middel van een brandingsessie ontdekken we de grafische wensen van een klant. Van kleurgebruik, tot de inzet van typografie en stijlelementen. Alles om er precies achter te komen wie Betonvloeren de Ronde is in het visuele plaatje. Want dat gevoel, die herkenbaarheid – dat is dé factor die ook klanten gaat overtuigen.

Met het organische, maar toch strakke logo is de basis compleet. Dat voeren we door op bussen, bedrijfskleding, verpakkingsmateriaal en meer.

macbook

Passende fotografie en website

De nieuwe branding voeren we ook door op een nieuwe website. Om die extra kracht bij te zetten, werken we met klantenverhalen. Enthousiaste klanten die graag vertellen over hun ervaring met het bedrijf. Om dit te ondersteunen maken we samen met fotograaf Berthil van Wieren prachtige foto’s. Menig woonblad zou er jaloers op zijn! Dat alles combineren we met rake teksten en verhalen. Zo is het online plaatje én het verhaal van Betonvloeren compleet.

Overtuigende (on- and offline) marketing

Om ook bij aannemers, makelaars en bouwbedrijven in het vizier te blijven ontwikkelen we een magazine. Daarin vertellen we over de mogelijkheden die Betonvloeren de Ronde heeft te bieden.

Om het verhaal van Betonvloeren de Ronde ook op andere kanalen uit te dragen, stellen we in samenspraak met Betonvloeren de Ronde een contentplan op. Deze bestaat uit 24 social posts – inclusief beeldmateriaal – die het merk op verschillende momenten uit kan zetten. Zo vergroten ze ook op socialmedia hun bereik!