Transformatie

Van Culinair bij u thuis naar Lèvre Smaakbelevers

Een nieuwe naam, nieuwe visuele identiteit en nieuwe positionering. Culinair bij u thuis onderging een complete rebranding. Vanuit een magneetsessie zijn we aan de slag gegaan. De groeiwensen die daaruit naar voren kwamen? Een merk dat het complete aanbod diensten dekt. Met deze uitgangspunten zijn we aan de slag gegaan. De uitkomst? Lees snel verder!

Eten is beleven!

“Met verrassende (h)eerlijke gerechten maken we mensen gelukkig en bezorgen we een fijne tijd.” Vanuit deze gedachte ontwikkelden wij een nieuwe naam, logo en uitstraling.

Visuele identiteit

Met een brandingsessie brachten we de grafische wensen in kaart. We presenteerden diverse richtingen we in de vorm van stylescapes. De volgende stap? Het logo ontwerp en het verder uitwerken van de look & feel. Alle stijlregels legden we vast in een huisstijlhandboek, dé basis voor een consistente visuele communicatie.

macbook

Van nieuw merk naar nieuwe website

Jouw volgende eetbeleving écht goed aanpakken? Kijk dan eens op de website van Lèvre Smaakbelevers. Die hebben we trouwens ook ontworpen en gebouwd. Laat je verrassen door een authentieke pizzaoven of een luxe barbecue met een topkok.

Overtuigende online marketing

Natuurlijk kan het nieuwe aanbod van Lèvre Smaakbelevers niet onopgemerkt blijven, daarom bedachten we een contentplan. Waarmee we de rebranding en het complete aanbod van onder de aandacht brengen. Het contentplan trappen we af met 15 social post op diverse kanalen. Nieuwsgierig? Kijk dan eens op de Instragram en Facebook pagina van Lèvre.