
20 JUNI, 2023
Marlou, Content Marketeer
Zo maak jij stappen voor de toekomst
Met de tijd mee, kies voor E-A-T!
Om te blijven opvallen, is het belangrijk om te werken aan richtlijnen zoals E-A-T (expertise, autoriteit en betrouwbaarheid). Daarbij is het van belang om relevante content te creëren, die aansluit bij de behoeften van de doelgroep. Kijk daarbij naar:
- Wat jouw bedrijf oplost voor een klant;
- Wat het voordeel is die jij en jouw bedrijf bieden;
- Hoe kunnen mijn klanten dit gebruiken;
- Welke vragen jouw klanten stellen.
Kortom, ga samen om tafel om te bespreken wat jullie unique selling points zijn en wat klanten van jouw product, dienst of bedrijf willen én moeten weten. Kleine tip: als je daar niet uitkomt kunnen wij je daar bij helpen!
Om te blijven opvallen, is het belangrijk om te werken aan richtlijnen zoals E-A-T (expertise, autoriteit en betrouwbaarheid). Daarbij is het van belang om relevante content te creëren, die aansluit bij de behoeften van de doelgroep. Kijk daarbij naar:
- Wat jouw bedrijf oplost voor een klant;
- Wat het voordeel is die jij en jouw bedrijf bieden;
- Hoe kunnen mijn klanten dit gebruiken;
- Welke vragen jouw klanten stellen.
Kortom, ga samen om tafel om te bespreken wat jullie unique selling points zijn en wat klanten van jouw product, dienst of bedrijf willen én moeten weten. Kleine tip: als je daar niet uitkomt kunnen wij je daar bij helpen!