Van Braak Zonweringen

Van realisatie tot activatie voor Van Braak Zonweringen 

Klant

Van Braak Zonweringen

Opgeleverd

Branding, Website, Webdesign, Merkstrategie

Resultaat

Rebranding en nieuwe merkstrategie

Samen iets moois maken met de klant 

De achterliggende drijfveer waar zowel Gert als Marja van Van Braak Zonweringen volledig achter staan. Met deze instelling in ons achterhoofd zijn wij begonnen aan een energiek en positief traject om samen de website en online marketing nog toegankelijker te maken voor de klant. 

De achterliggende drijfveer waar zowel Gert als Marja van Van Braak Zonweringen volledig achter staan. Met deze instelling in ons achterhoofd zijn wij begonnen aan een energiek en positief traject om samen de website en online marketing nog toegankelijker te maken voor de klant. 

“Wij wekken jouw project tot leven” 

Vanuit het mooie Rheezerveen helpt Van Braak Zonweringen klanten aan het mooier maken van hun woning – en dat al vanaf 1984. Daarmee is het bedrijf inmiddels één van de leiders in de regio met betrekking tot zonwering & buitenleven. Van markiezen tot screens en van overkappingen tot garagedeuren. Van Braak Zonweringen heeft alles om het project van de klant tot leven te wekken.

Tot de essentie komen door middel van de brand sprint  

Om tot de essentie van het bedrijf te komen, hebben we een brand sprint van een dagdeel uitgevoerd. In zo’n brand sprint onderzoeken we de wensen van de klant voor de aankomende 20 jaar, kijken we naar de kernwaardes en ontdekken waar de producten van de klant liggen in de markt. Op deze manier kunnen we door middel van de what, how en why een strategie uitzetten om op de juiste manier de (potentiele) klant te bereiken.

Om tot de essentie van het bedrijf te komen, hebben we een brand sprint van een dagdeel uitgevoerd. In zo’n brand sprint onderzoeken we de wensen van de klant voor de aankomende 20 jaar, kijken we naar de kernwaardes en ontdekken waar de producten van de klant liggen in de markt. Op deze manier kunnen we door middel van de what, how en why een strategie uitzetten om op de juiste manier de (potentiele) klant te bereiken.

Gastvrij, eerlijk en van kwaliteit – en een website die dit uitstraalt   

Na onze brand sprint, zijn we samen met Gert en Marja gaan zitten voor een website sessie. Hierbij onderzochten we het doel van de website en daarmee de gewenste situatie. Daarbij kwamen we tot de conclusie dat de website toegankelijk moet zijn en dezelfde kennis moet uitstralen die ook in de showroom gegeven wordt. De vertaalslag maakten we door een overzichtelijke menustructuur, het inzetten van het juiste kleurgebruik en stijlelementen en het gebruik van persoonlijke fotografie.

Na onze brand sprint, zijn we samen met Gert en Marja gaan zitten voor een website sessie. Hierbij onderzochten we het doel van de website en daarmee de gewenste situatie. Daarbij kwamen we tot de conclusie dat de website toegankelijk moet zijn en dezelfde kennis moet uitstralen die ook in de showroom gegeven wordt. De vertaalslag maakten we door een overzichtelijke menustructuur, het inzetten van het juiste kleurgebruik en stijlelementen en het gebruik van persoonlijke fotografie.

Van realisatie tot activatie

Na de website sessie en de realisatie van de website, doken we samen in de online activatie door middel van een marketing sessie. Hierbij keken we naar de marketingdoelstellingen. Hier zetten we de KPI’s (Key Performance Indicators) zo in, dat ze aansluiten op de missie en visie van Van Braak Zonweringen. Het resultaat? Een marketingfunnel die uitgezet wordt via META advertenties, Google search- en displayadvertenties.

 

Wil jij jouw klanten écht goed bereiken?

Zonder antwoord op deze 7 belangrijke vragen wordt je nieuwe website een flop!

Ga voorbereid naar de webbouwer en download snel je gratis checklist!