Boederijcamping het Varsenerveld

Soepel traject,  
hogere bezoekersaantallen  

Klant

Boederijcamping het Varsenerveld

Opgeleverd

website, webdesign, online marketing

Resultaat

Resultaatgericht

Soepel traject 
en hogere bezoekersaantallen 

Gezina – “Ik ben heel tevreden over StandOut. Fijn is dat alles snel opgepakt wordt, ik hoef geen dagen te wachten voordat er bijvoorbeeld nieuwe foto’s op de site geplaatst worden. Daarnaast merk ik ook echt dat we veel bezoekers op de site hebben.”

Gezina runt samen met haar man Hendrik-Jan de boerderijcamping Het Varsenerveld in het prachtige Vechtdal. Kamperen op hun camping is een groot avontuur voor jong en oud. De kleinsten vervelen zich geen moment dankzij de grote ruimte om te spelen en omdat ze een aantal keren per week mee mogen met boer Hendrik-Jan om de dieren te verzorgen.

Vertrouwen in StandOut 

Gezina de Lange van boerencamping Het Varsenerveld vertelt hoe ze bij ons terecht is gekomen: “Via een vriendin hoorde ik over StandOut. We bleken daarnaast via verschillende kanten in connectie te staan met Jeroen en Jorin van StandOut. Zo sturen we veel van onze gasten naar de prachtige Beeldentuin in Witharen van de ouders van Jorin en de vrouw van Jeroen bleek een vroegere klasgenoot van onze dochter. Ik houd daar wel van, van die connecties. Het geeft vertrouwen en het praat ook wat makkelijker.”

Site voor alle schermen 

Voor Gezina is het heel belangrijk dat potentiële gasten de boerderijcamping kunnen vinden. “Ik was op zoek naar een nieuwe webbouwer omdat onze oude website steeds uit de lucht ging. Dat is heel zonde, want gasten komen echt niet later terug om te kijken of de site het dan wel doet. Ik wilde een betrouwbare website die te lezen is op alle apparaten.” Het is voor Hendrik-Jan en Gezina heel belangrijk dat de site goed te lezen is op mobiele apparaten. “Ik merk zelf hoe belangrijk het is als websites het goed ‘doen’ op je telefoon. Zo verruilde ik zo’n vijf jaar geleden mijn laptop voor de iPad, maar ik merk dat ik nu het meest mijn telefoon gebruik. Dit zie ik ook bij de gasten op onze camping. Als een site moeilijk te lezen is op mijn kleine scherm, als ik bijvoorbeeld steeds moet inzoomen of klikken, ben ik weg. Dit mocht niet met onze site gebeuren.”

Soepel traject 

Toen de website eenmaal ontworpen en gebouwd kon worden ging het volgens Gezina heel snel. “Het was fijn dat jullie zo dichtbij zitten. Zo kon Hendrik-Jan gewoon even langsfietsen en het vertellen als we het ontwerp iets anders wilden hebben. We hadden ook echt iets aan elkaar. Zo luisterden we naar de adviezen van Jorin en Jeroen, maar ook luisterden ze goed naar onze wensen. De website was heel snel af! Voor de kerst gingen we live en dat wilden we ook graag, want zo rond de kerst gaan de mensen al zoeken naar campings”, vertelt Gezina.

Nu de website live is, nemen Hendrik-Jan en Gezina een online marketingabonnement bij ons af. “Mijn hoogste doel is het behouden van klanten. Het is daarom heel belangrijk dat de website up-to-date is en vindbaar is op de voor ons belangrijke zoekwoorden”, vertelt Gezina. Ze gaat verder: “Dit betekent dat we mee moeten gaan met de tijd en voor een leek is het onmogelijk om alle vernieuwingen op het gebied van internet bij te houden. Het is daarom goed om dit uit te besteden.”

Hoge bezoekersaantallen 

“Ik ben heel tevreden over StandOut en als ik het ergens niet mee eens ben laat ik dat ook wel horen. Zo moet het ook. Fijn is dat alles snel opgepakt wordt, ik hoef geen dagen te wachten voordat er bijvoorbeeld nieuwe foto’s op de site geplaatst worden. Daarnaast merk ik ook echt dat we veel bezoekers op de site hebben. Dat is heel mooi!”, sluit Gezina af.

Gratis strategiegesprek (t.w.v. €1000,-)

Boek nu een gratis strategiegesprek met één van onze experts!

Geef jij veel geld uit aan marketing, maar levert het niets op? Of heb je een dure website waar je nauwelijks leads mee binnenhaalt? Dan is het tijd voor een nieuwe strategie! In ons strategiegesprek vertellen je we gratis hoe we jou kunnen helpen en je ontvangt direct waardevolle tips.

Let’s go